Sunday, August 14, 2011

SARAJLICEVO,,Cazim Musa Catic,,,

Ja pjana od umora i nevidim nista,,,,,Ti mislis da si oduvjek bio a ja upravo stigla!!
by Sindi Sunjo Harfman on Wednesday, July 6, 2011 at 11:50pm
U ove crne dane,
zloslutne, majske,
moja ti ruka
iz daleka mase.
I srce moje
malu hvalu sapuce
za one koje smo voljeli,
za sve nase kiko!..DOBAR DAN onima sto me mrze,DOBAR DAN onima sto me u srcu drze,DOBAR DAN onima sto me vole,DOBAR DAN onima sto me mole,DOBAR DAN onima sto me mrko gledaju,DOBAR DAN onima sto me ocima streljaju,DOBAR DAN onima sto zamnom lude,DOBAR DAN onima sto mi ne mogu nista a od bjesa hoce da polude...DOBAR DAN ljubavi prosla,DOBAR DAN i Tebi sto si jucer dosla,DOBAR DAN Tebi i meni,DOBAR DAN njemu i njima....DOBAR DAN SVIMAAAAAAA========================================

==============================, 2011 at 2:52pm
LJUBAVI
O ljubavi, rajska kapljo bajna,
Cisto vrelo miline i cara,
O ljubavi, tajanstvena slasti,
Vrela iskro besmrtnoga zara!
Dok jos bijah bezazleno cedo,
U kol'jevci sanjajuci sánke,
Ko kroz maglu gledao sam tebe,
A u slici moje mile majke.
Tihom pjesmom ljuljkala je mene,
Cjelovima draskala mi lice,
I na zarke stiskala me grudi,
Lijevajuci suze radosnice.
Pod tvojijem uzvisenim dahom
Rasla su mi golusava krila, -
Hej ljubavi, ti si prva meni
U zivotu hraniteljka bila!...
Kad sam bio nestasni djecarac,
Pun radosti i nevine sale,
Tvoja krila nosila su mene
Medj' djecicu - medj' drugove male.
Veselo smo smijali se tada,
A katkada i suzice lili;
Ali i plac i smijanje nase
To su samo tvoji zvuci bili!...
Ah, kad bijah vatreni momculjak,
Sto ga srce u asikluk zove,
Po obzorju mladog mi zivota
Ti najljepse slikala si snove.
Prijestolje usred mojih grudi
Gradila si prvome sevdahu
I medj' jasne dizala me zv'jezde
Na svojemu toplome uzdahu.
Pa s tog visa sav sam svijet gled'o
Kao izvor srece i miline;
Moja mladost - to tek odsjev b'jase
Tvoga zara i tvoje topline...
Silni udes kad me celik-rukom
Otrgnuo sa majcinih grudi,
Lutao sam po tudjemu svijetu,
Kao listak kad na vjetru bludi.
Vis glave mi pucalo je nebo,
A pod nogom zemlja propadala;
Al ti tad si kao andj'o cuvar
Za svoje me krilo zaklanjala.
Ti i danas, o ljubavi mila
Cisto vrelo miline i cara,
Ti i danas na srcu mi goris
Kao iskra besmrtnoga zara.
Ti si sunce na obzorju mome
Ti si mehlem mojih rana ljuti'
Tvojim cv'jecem, tvojim blagim sjajem
Svi su moji obasjani puti.

Musa Cazim Catic
===============================================

No comments:

Post a Comment