Sunday, March 27, 2011

evergreen

Parni Valjak
Hvala ti

Pred vratima njenog stana
ja sam ostavljao svoje brige
i dileme i strahove
odagnati ona je mogla

Pored nje bih nasao mir
titrajem bi znala
nikad nista trazila nije
a toliko tog mi dala
hvala ti, hvala ti
hvala ti, hvala ti

Otkako je nema
uvidjam koliko mi znaci
nikad, nikad, nikad vise
takvu zenu necu naci

Hvala ti, hvala ti, hvala ti
sto si vjerovala kada nitko nije
sto si pomogla da i dalje
svoje snove snijem
hvala, hvala ti

Pricao sam joj o ljubavi
koju ne mogu naci
a nikad nisam pomislio
zasto je uvijek sama
kakva sam ja budala

---------------------------------------------

Josipa Lisac
O jednoj mladosti

Jedna mladost jedan svijet nade
Raste tiho u srcu tvom
Drugi za te ovaj svijet grade
S malo prave istine u tom

Pricaju ti price te
i svaka ima svoj sretan kraj
Al presucuju da taj svijet
krade bas tvog sunca sjaj

Jedna mladost jedan san srece
Al do nje jos dalek dug put
I dok srce na svoj put krece
U taj svijet procvao i zut

Odjednom ce shvatit sve
Kako nigdje nema plamena tog
Od prve rijeke
svijet tece bez cilja svog

Tko zna, mozda na me
ceka neki drugi svijet
Tko zna, i u mraku
kad kad nikne divan cvijet

Mozda, tko zna,
jedna od sretnih,
jedna od tisucu
bit cu bas ja
O da znam...
==================================================
Pristao sam bicu sve sto hoce
Evo prodajem dusu vragu svome
I ostacu samo crna tacka
Poslije ove igre kad me slome
Kad me mirno slome
Pristao sam bicu sve sto hoce
La la la la la la la la la la

Mislio sam da se zvijeri boje
Ove vatre koja trag mi prati
I to sam mislio
A sad nosim kako mi ga skroje
Po meni se nista nece zvati
Po meni se nista nece zvati

Zablude sam, evo, prestao da brojim
Nemam kome da se vratim kuci
Dokle pjevam dotle i postojim
Prijatelji bivsi, prijatelji buduci
Pamtite me po pjesmama mojim
Pamtite me po pjesmama mojim

=============================================

Aki Rahimovsk & Dado Topić - Molitva

K'o da nemam snage da nastavim,
kao da je pjesmi kraj,
lagano se topim i nestajem,
i moje pjesme više nisu ljubavne,
gubim vjeru, a ona mi je sve...

A onda svane novi dan i ja se zaljubim,
u ovo nebo iznad nas, i sunce što se smješi,
ko kad majka oprašta, djeci što su bila nestašna,

REF:A kaži kako dalje kad, kad se nebo zamrači,
kad se spuste oblaci, kad se sunce ne vidi,
al' kaži kako dalje kad ljubav nestane, kad se riječi istroše,
kad se natrag, kad se natrag ne može.

Mama, zar si lagala kad si govorila,
da dobro uvijek pobjeđuje,
i kad ne znaš kojim putem,
treba putem ljubavi,
i da smo ispred boga isti svi....

REF:A kaži kako dalje kad, kad se nebo zamrači,
kad se spuste oblaci, kad se sunce ne vidi,
al'kaži kako dalje,
kad ljubav nestane, kad se riječi istroše,
kad se natrag, kad se natrag više ne može.

Tako malo vremena nam ostaje
kad nas stisnu godine
bez ljubavi sve prestaje
==============================================================
Leb i Sol - Cuvam noc od budnih

Sa desne strane nocas nema te
a znas da je krevet veci bez tebe
postelja cuva tvoje mirise
i stvari po sobi smeju mi se

Kao na strazi cuvam noc od budnih
ja sam samo jedan od sinova bludnih
pravih se reci uvek kasno setim
odgovor znam kad ostanem sam

Sa desne strane nocas nema te
a znas da je krevet veci bez tebe

I sta posle svega, isto pitanje
o da li me opet ceka skitnje

Kao na strazi cuvam noc od budnih
ja sam samo jedan od sinova bludnih
pravih se reci uvek kasno setim
odgovor znam kad ostanem sam
========================================
Parni valjak - Pusti nek traje

Pusti nek' traje, sve do kraj dobro je
Ne obecavaj nista, ja te ne trazim nista
Lijepo je i to je sve
Ma pusti nek' traje, jos je daleko svitanje
Nisam ni prvi ni zadnji mozda tek nesto drazi
Ne pretvaraj se

Ja sam samo jedan u nizu
Neznas mi ni broj
Ja sam samo dok sam ti blizu
Tad sam tvoj, samo tvoj

Al' sutra, sutra je novi dan
Citav zivot do sutra, cijeli roman do jutra
Pusti sad to
Jednom netko ce doci, doci da ostane
Mozda bas ja, tko to sada zna?Izvodjac: Parni valjak
Pesma: Povratak ratnika

Ako pitas da l' boljelo
Samo bljesak munje i gotovo
Priznajem da sam se bojao
Samo korak do vjecnosti
To nisu scene is filmova
Tu nema statista
Krv je slana, ljepljiva

I od borbe i od rana jos je gori strah
Kad se vratim sto cu naci u tvojim ocima
Jos malo, par minuta do stanice
Jos malo i ja cu znati sve

Daj poljubi me, daj poljubi me
Usnama mi svojim lijecis rane sve
Daj poljubi me, kao nekada
Manje znace rijeci od tvog pogleda
Pomozi mi da zaboravim, tvoje srce zna
Djecaka ratnika

Kad zazmirim ista slika prolazi
Sto smo mi to Bogu zgrijesili
Jos malo, par minuta do stanice
Jos malo i opet kraj tebe


Ima jos vremena
==============================================

No comments:

Post a Comment