Friday, March 11, 2011

eto JA naprimjer,,,,ja imam kljucni jedan problem?!?!


Mogu li ja ,imam problem :Pazite ja sam Hrvatica,Bosnjakinja i Srpkinja Bosanka :)Sta to znaci?Evo primjer onako cisto primjerno:"Ja sam Hrvatica,rodjena u Vitezu,po roditeljima sam iz Bosne i moji djedovi su iz Bosne. Moja matica je Hrvatska i ja nisam nacionalista vec Jugosloven"??Sta to znaci?Ili :"Ja sam Srbin Bosanac ,nikada nisam bio... u Srbiji ali znam da je preko Drine i moja matica je Srbija i nemoj ti meni nacionalisto jedna bosanska i izdajico srpskog naroda da pricas sta sam ja i sta mi je djedovina"???:)Ili :"Ja sam Bosnjak iz Sjenice i nismo mi vas Bosnjake dosli dzabe braniti da ti meni sada kazes da ja nisam iz Sarajeva i Bosnjak vec Bosanac"?Ili:"Ja sam Bosanac prije sam bio Jugosloven,rodjen u Sarajevu djedovi su mi iz Hercegovine a jedna nane iz Travnika po religiji sam musliman i ova zemlja mi je moja djedovina"Ili:"Ja sam ta i ta ,Bosanka sam,sve moje je u toj zemlji,prije sam bila Jugosloven ali Bosanka,sada sam samo Bosanka jer se Juga raspala,moja religija je moja sloboda,a moje bogatstvo je moje znanje,volim i cijenim sve ljude ove planete:)Sta to znaci?To znaci da ja ne mogu da vjerujem neke stvari ali eto tako je kako je,a vi mislite li sta o ovome?Cisto onako,,,?????

No comments:

Post a Comment